belki

senin aynadan gördüğünü ben "dıvardan" görürüm. Oğuz Atay- Babama Mektup

20 Aralık 2011 Salı

Bir Harf Olsaydım

Bir harf olsaydım
Değerim ne olurdu kim bilir
Nerelerde kullanılırdım
Hangi kelimede 
Hangi cümle içinde
Hangi isimde
Hangi tabirde
Hangi nasihatte
Nerelerde kullanılırdım kim bilir...

Bir harf olsaydım
Kafayı kurcalayan düşüncelerde
Birleştirilmeye çalışılan tanımların içinde
Gözlerle anlatılanların derinliğinde
Kimi zaman iyi kimi zaman kötü günlerde
Avutulmak amacıyla yumuşak çıkan seslerde
Olabilirdi diye yakınılan geçmişlerde
Nerelerde kullanılırdım kim bilir...

Bir harf olsaydım
Konuşmaya çalışan bebeğin dilinde
İlk insanların çizdikleri resimlerde
Mutluluğu belirten fotoğraf karelerinde
Görülmek istenen düşlerde
Saçılan sevgi blirtilerinde
Nerelerde kullanılırdım kim bilir

Bir harf olsaydım keşke
Daha ne isterdi bu yürek
Çünkü sizler yer alırsınız benim için kullanılmış ve de kullanılacak her harfte
Unutulmazsınız benim için ölene dek

Hiç yorum yok: