belki

senin aynadan gördüğünü ben "dıvardan" görürüm. Oğuz Atay- Babama Mektup

6 Ocak 2012 Cuma

GÜNEŞİN SON DEMLERİ

Birkaç saat evvvelinden ne kadar da farklı
Karanlık elbbette ki güneşin veda etmesiyle gelecek 
Mevsim misali saatler içerisinde seziyorum anları
Kalemi tutmaya mecalim yokken gelip biri buzları eritecek

Nahoş bir ışık vuruyor kağnağı paralel sahil üzerinde duran yapıtlar
Gemiler de aynı işi yapmalarına karşın ayrı bir  kabartıyor denizi
Yaşıyorum batıda güneşin bugünlük son demlerini
Kayboluyor görüntü kirliliğine sebep olan yapraklar

Vucüt ısısnı gitgide daha da kaybediyorum burada durduğum sürece
Zevk vermiyor ki bana geri döndürdü geri dönmeye karar verince
Kim var ki bu mekanda az ötemde duran kişiler dışında
Bağırsam sesim kesilene dek ihtiyaç duyana dek nefes almaya

Gözlerimi tek noktaya bakarak birleştirirken bebeklerimi
Anlıyorum ki her farklının vardır bir benzeri
Şu an görsem de bu yöntemle onun mecazini
Biliyorum var elbet onun da bir eşi

Hiç yorum yok: